julklappar

Flumm bild haha men den funkar ändå. Tog den nyss, måste komma med färska bilder ju! Så denna blev det (tog flera, men dom är nästan knasigare en denna. Ni får se dom sen). Idag blev det shopping med pappi, vi inhandlade lite julklappar! Fick också välja ut min egna julklapp :D. Kommer nog älska den! Kanske ska handla med mamma i morgon också, hittade inte allt som skulle inhandlas måste hitta julklapp till min boyfriend och min storebror. Och till mamma också, men får nog ta den en annan dag, då inte mamma är med.
Detta är verkligen en slöhelg men har nyss varit sjuk så måste spara energi. Men usch vad jag saknar min kille :(. Måste få träffa han snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0