Kalla mig gärna hora, men jag vet bäst själv.

Är grymt irreterad just nu, detta är jag van vid men borde inte vara det. Hade ett "snack" med en kille som kalla mig hora på msn.
Såhär gick det till:
Han: skickar en vibb
Jag: ?
Han: Nej det var inget.
Jag: ok
Han: Hållkäften, var inte så jävla uppkäftig.
Jag: Haha jag uppkäftig?
Han: Ska fan blocka dig på msn din HORA.

Blir grymt sur, när han bara helt plötsligt kommer med ett starkt ord. Och det är otroligt fegt att säga det via msn.
Kände inte ens honom, så hur vet han om jag är hora eller inte? Jag är VERKLIGEN ingen hora, skulle aldrig kunna vara en.
Detta har hänt mig så många gånger, speciellt för två årsen. Allt var imot en, jag hette allt mellan, fitta till hora. Hur kul tror ni att det är egentligen? Det visar hur fega vissa personer kan vara. Är så trött på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0