Tjena mitten bena ^^

Försöker just nu hjälpa mamma med att boka resa till vinterlovet. Gah, saknar värmen blir bäst att få lämna Sverige nån vecka sådär när snön och kyla har legat på ett tag. Men vintern är också toppen på sina sätt!
Skolan idag har varit bra, Natha och Paula mötte upp mig när vi skulle ha idrott. Var kul att gå och snacka med dom :)♥ Vi körde inneband och gissa hur det gick? Jo skit dåligt, haha.
Ska hjälpa mamma med maten nu, så vi höras senare ikväll. Ciao.


Jag lovade, det funkade inte. Du fackade ur. 


Kommentarer
Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg och börja följ den om du har lust :)

2010-11-11 @ 17:07:56
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/
Postat av: Amanda

Schysst att säga "fackade" ur. Som att, aa sorry att jag har full tillit på min bästavän o vet o hoppas att hon håller det hon lovat men när du "backar ur" aa då kanske jag "fackar ur" Men det är sån jag är. Och så blir jag när nån inte håller vad de lovat. Visst det kanske inte var en stor grej men jag kanske behöver min bästavän just nu! Du vet liksom hur jag har det...jag behöver dej..<3

2010-11-11 @ 19:52:30
URL: http://kliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0