Dagens snyggingar


Mmm kärlek till dom här snyggigarna som köptes idag för 499 kr!
Ett okej pris om man har lite pengar, och det har jag just nu så :).
Hur har eran skoldag varit? Min har varit okej, föruttom att jag fick ont när Jonas "tappade" mig. Vill helst inte gå in på varför hehe. Eller alltså han skulle skoja med mig och då tappade jag min balans. Så mina knän slog i golvet, gjorde rätt ont. Men det gick ju över så! Efter skolan mötte jag upp min moster i tumba centrum, och sen lunchade vi tillsammans. Mysigt var det, sen kollade vi i lite affärer och då hittade jag mina snyggingar som ni ser överst. De är var jag gjort idag, skriver nog mer ikväll, för nu ska jag göra lite annat :). Pussar!


Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

SNYGGA SKOR :))

2010-10-08 @ 16:55:30
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Johanna & Sandra

SNYGGA!

2010-10-09 @ 10:06:39
URL: http://hheartshapedglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0