?

Onsdag: Ja vad tycks om denna onsdag? Visst än är inte dagen slut, men ändå. Själv tycker jag att det varit sådär. Mitt öga är fortfarande svullet men det börjar väl ge sig nu, i skolan blev det "bråk" mellan mig och två killar i klassen. Den ena snor min toffel så att jag måste springa efter honom, då passar den andra killen på och låser ut oss båda. Hur barnsligt är inte det? Fick snacka med lärarna sen, så nu är det okej.
Slutade runt halv 3, ***** stod och väntade med mig idag också, så tack :). Men nu är jag iallafall hemma, har varit de ett tag. Inte gjort så värst mycket men ska snart göra matte. Men skriver mer ikväll, måste plugga nu. Puss.




Vet inte hur det slutar....


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

det tycker jag med :) allt bra?

2010-10-06 @ 20:56:42
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0