mycket att göra

Uppdatering på låg nivå kan man kalla detta.
Men har ju som sagt varit bort rest i en vecka, inte varit inne på internet så mycket då jag var på Lanzarote. Var mycket sol och bad o de är inget man missar! Mådde så bra i värmen vill tillbaka. Men nu får man ta och längta efter sommaren! I helgen var jag med min kille, vi tog det lungt och myste bara plus att jag var tvungen att plugga blä. Men han hjälpte mig faktist med vissa saker.
Idag var det ju som sagt skola igen, hade idrott och bild med den stora gruppen kulkul! I morgon har jag nästan bara lektioner med dem, ibland har jag lust att bytta helt till den stora. Men vet inte om det skulle bli för mycket på en gång. Men vi får se. Skulle vara skönt att slippa vissa personer i den lilla....

PS: bilder kommer snart


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

2011-01-18 @ 10:11:34
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack för ditt svar på Dagens fråga.

Ha en riktigt trevlig kväll!

2011-01-18 @ 18:36:54
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0