Gymnasiemässan - jag längtar

Fort har dagen gått idag!
Har varit i skolan, då vi tittade på första Harry Potter filmen. Nice med en slapp ag i skola, var inte helt fel det. Sedan åkte jag och mamma till tumba c, köpte ny mascara för den gamla har inte mycket kvar nu.
Köpte också med mig hem lite godis, mm uppskatas verkligen! Ikväll kommer min kille hit, han ska nog sova över, hoppas att vi har en mysig helg tillsammans och sover mycket! Behöver sova, har varit rätt trött ett tag.

Vet ni en sak? Jag längtar så mycket tills vi ska gå på Gymnasiemässan, har några gymnasium som verkligen lockar just nu. Och vill bara kolla in dom mer!
Egentligen skulle ja ha börjat gymnasiumet detta år, men går om 9an så det får bli nästa år. Känns både bra och jobbigt!
Nej nu ska jag sluta lata mig, kanske städa rummet innan killen kommer?




Blev två muppbilder, såhär ser jag ut just nu...


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej =)

Hur mår du ?

Själv mår jag bra <3

Ha en underbart grym kväll ; )

KrAmSiSaR <3

2010-11-19 @ 17:13:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Härligt :)

2010-11-19 @ 19:04:39
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Jens

Mupp

2010-11-19 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0