Komigen läs: doggisar.blogg.se

Mitt hår just nu :). Lite lockigt? Lät det torka av sig självt, då blev det så här. Kanske ärver mammas lockar hehe.
Har så tråkigt just nu, min boyfriend kunde inte ses denna helg så deppig är jag för det. Men behöver ta det lungt ändå, har nyss frisknat till. Åt äntligen som vanligt idag, dom andra dagarna har jag bara fått i mig lite nu fick jag i mig det jag behövde. Juste vill bara säga att jag gjort en blogg om hundar, mest om mina hundar :). Hoppas att ni vill läsa den. Kommer handla mycket om mina hundar och kanske lite om "hundmode" och då menar jag mysiga filtar, roliga leksaker eller annat som hunden mår bra av :).

Kommentarer
Postat av: SOFIE - följ mina äventyr!

Hej! Hoppas du får en fin dag:)

2010-12-04 @ 13:08:08
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0