Ny bild

Hejsan, nu har jag och mamma  städat en del. Pappa skulle fixa resten när han kommer hem.
Detta har jag och mamma hjälpt varandra med:

*städat mitt rum'
*städat köket
*lagt några packet under julgrannen
* Tagit ut en del sopor

Mamma bakade också en ischoklad kaka. Mmm mumms! Och pappa ska fixa julskinkan snart mm så gott. Nu ska jag fixa mig, killen kommer ikväll hihihi. Juste: han och jag har redan öppnat våra julklappar Han fick: en svart skjort, sjukt snygg var han i den. Och jag fick ett present kort på Lindex toppen :).

 



 
Jag idag, ska fixa håret lite bättre bara :)
Frisören gjorde ett bra jobb hihi.


Kommentarer
Postat av: Sara

Toppen med mig :) Själv? :)

2010-12-22 @ 15:37:29
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

nu är dagens blogg vinnarna dragna! se om du var en om dom, om inte så kommer en ny chans ikväll :)

2010-12-22 @ 18:07:47
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0