Torsdag

Ett litet sent inlägg idag också, men pluggar och har för en stund sen ätit en god middag.
Skolan gick bra, fick göra klart mitt peppakakshus, kommer säkert bilder den den sen ^^. Blev faktist riktigt stolt över den, plus den var den ända som inte föll. Fast ska väl inte säga för mycket, för då gör väl den de snart hihi. Träffade också min killkompis i Hallunda centrum, var kul att snacka med honom och ham bjöd på varm choklad! Var så gott att dricka i kylla plus att jag kunde hålla mig varm extra länge, så det tackar jag för :D.
Hittade en vinter jacka som var sjukt snygg, men kostade 1100 kronor....för dyrt. Men så snygg den var...Nej nu måste jag fortsätta med det jag gör, så skriver sen. HEJDÅ.

GOTT!
Mina sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0