Att vara på dåligt humör.

Haha, gud vilket piss humör jag var på precis innan jag slutade i skolan. Trodde att jag skulle klappa till några av killarna i klassen. Men dom kan aldrig visa hänsyn till nån som mår dåligt eller är på ganska dåligt humör. Som jag var då. Nåja, klarade mig iallafall.
Gör nu inte så hemskt mycket, är hungrig men väntar nog tills mamma kommer hem innan jag gör min mat. Ja, jag vill inte äta det min familj ska äta. Alltså kroppkakor, hände en olycka för ett tag sen när jag hade ätit såna, så nee jag får bara inte i mig de.
Nu ska jag fixa lite saker, kul att ni kommeneterar! Blir så glad då :D.


Kommentarer
Postat av: Sofie ♥

okej :P

2010-11-18 @ 17:24:54
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: Denise

Hejsan, fin blogg du har! Vad händer ihelgen då?:) Själv fyller jag år, kika gärna in och säg grattis imorgon(A)

Ha en bra kväll!

2010-11-18 @ 17:39:24
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0