Ont i halsen

Jaha nu har denna helg gått med världens fart! Det är ju olagligt hur fort det går....Men har haft en väldigt trevlig och mysig helg. Den började med att min kille kom till mig på fredagen sov över sedan åkte vi till hans moster på adventsfest och fikade var jätte mysigt det. Sedan åkte vi hem till mig igen och han sov över tills idag.
Nu har han åkt hem och jag saknar honom mer en vad ord kan säga!
Juste idag bakade vi lussekatter dom blev jätte bra. Och goda iallafall det jag känner just nu ( ont i halsen och känner inte smakerna så bra) Blir nog hemma i morgon, beroende på hur jag mår då. Nej nu ska jag vila...är så trött.


Kommentarer
Postat av: Melli

Söt hund c:

2010-11-30 @ 13:40:35
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/
Postat av: Maria - JULKLAPPSKALENDER på bloggen

Vad söta du och vovven är! :D

2010-11-30 @ 16:37:39
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0