Kämpa...

Att kämpa är det bästa man kan göra..och det gör jag varje dag.
Det är inte lätt att vara en tjej på 16 år. Jag vet inte ens vad jag har mig själv just nu. Jag kämpar dag in och dag ut. Mina tankar snurrar runt upp kommer: snälla låt denna dag gå bra eller snälla låt mig må bra. Hur kul är det att behöva gå och hoppas hela tiden, bara för att man är rädd att nåt ska gå snet.

Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej, kämpar för att bli klar med mina benvärmare på slöjden...blev inte så värst nöjd med dem. Men får se hur dom ser ut när de är klara. Grupparbetet i no:n är snart klart. Vi ska bara få ihop kontakterna sedan kan läraren titta på vårt jobb. Tyckte faktist att det gick bra, var första gången jag fick hålla på med en kontakt.
Slutade 14.00 blev sjukt seg när jag kom hem, slöade ett tag sedan badade jag vovsingarna som inte blev ett dugg glada när dom fattade vad som skulle hända. Men nu är dom fina och luktar hur gott som helst :).
Nu ska jag bänka mig framför teven och glo på Sveriges skönaste familjer, haha är sjukt roligt program faktist. Nån mer än jag som följer det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0