Yes, sista sprutan!

Hej på er!
Hur mår ni idag? Själv är jag okej, haft lite huvudet värk så längtar efter mina glasögon...blir tokig av allt smärta! Idag tog jag min sista gardasil spruta, glad jag är för de för den gör sjukt ont.
Men nog om det.
Skoldagen var okej, fick allt arbete gjort. Proven som har gjort ser rätt ljusa ut. Fast fick kolla egenom ett gammalt prov från nationella proven. Alltså engelskan och det kändes sådär. Men har en svag punk som ska förstärkas sen blir det nog bra! Nej, nu ska jag räkna matte så vi hörs sen!



Kommentarer
Postat av: elin

dagens blogg avslutad.. kika in och se om du blev en utav 3 :)

2010-11-15 @ 19:33:03
URL: http://elinbostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0