Bra att kunna ha vänner

Tjena finisar hur mår ni idag?
Själv är det väl okej, lite trött bara. Mycket plugg och massa annat, men det löser sig nog snart hoppas jag. Min skoldag har varit okej, pluggade mycket med no:n måste börja fixa med bilder och sånt. Ligger fortfarande efter, och det känns inte alls bra...Men får ta igen det i morgon.
Vi hade också spexfoto idag, var ju som sagt tjuv vi får se sen hur bilderna blev haha. Natalie var så snäll och lånade ut sina högklackade skor till  mig och så hjälpte hon med mig smikningen, så det borde ju bli bra :D.
Nu ska jag titta på lite saker, så vi hörs sen!


Lite höstligare bild eller hur man ska säga ^^

Juste glömt nästan säga, att jag var med min killkompis idag också. Vi var ute och gick en stund nice :).


Kommentarer
Postat av: Williammarklund

haha tackar ;)

okej gott :D

2010-10-20 @ 19:11:32
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0