dan förre fredagen

Tack för alla fina kommenetarer som ni skickade igår! Kul att ni tycke om min klädsel. Gillar att ha linnen eller skjortor nerstoppade i byxorna. Det har ju blivit rätt vanligt bland oss ungdomar plus tycker det är rätt snyggt :).
Har gjort klart alla Afrika uppsatser nu så är glad hade runt 8 stycken att göra och i början var det riktigt segt och vågade inte helt fråga om hjälp men tillslut gjorde jag det och nu är dom klara.
Vi skulle egentligen ha fått reda på svaren i svenska nationella i morgon men tydligen har det flyttats fram till den 25e februari..segt.
I morgon ska min killes föräldrar komma på besök så vi får se hur det blir, råkade drömma en mardröm om det men vi får hoppas att det går bättre en i drömmen haha.
Drömmde också om att jag höll på att bli skjuten tre gånger undrar vad jag håller på med egentligen? ^^


Mina fina små lycktor som står på skrivbordet :)


Kommentarer
Postat av: Edith

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 00:49:34
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0