Funderar...

Gud vilken tränings värk jag har!
Hann knappt återhämta mig från måndagens idrott och idag körde vi sten hårt på idrotten. Det gjorde vi i måndags också. Så jag undrar hur jag kommer må i morgon när jag redan bröjar känna av ^^. Var och tittade på ett fordon gymnasium idag väldigt spännande och intressant fast det är tydligen svårt att komma in och man måste göra ett test. Så vet inte om jag ska välja det? Har två andra val att välja mellan fast det är inte så mycket. I morgon är det nationella proven och jag känner mig rätt taggad, gjorde ju det första i måndags och det kändes bra!

PS: min hund ska verkligen få valpar! Mamma var på djursjukhuset igår och dom såg några stycken ^^ så gulligt<3 Längtar verkligen, men är rädd att det kommer hända henne nåt, men det får bara inte bli så!!



Min bebis har blivit så stor nu!
I mars kommer hennes valpar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0