gymnasium

Hej i det kyliga vädret vill ha vår nu! Fick vänta 20 minuter på bussen i morse  fast sl hade sagt att de inte skulle vara några förseningar. Så jag blev väl lite små sur men det var skönt när den kom iallafall.
Skoldagen gick rätt fort hade kul så det var nice.
Träffade mamma vid syv för vi skulle snacka lite om gymnasium och nu har jag fixat tre olika gymnasium med inriktning måleri så det ska bli kul och se vilket man kommer in på.
I morgon ska jag först till BUP och sen ska jag träffa en kompis, var ett tag sen man såg honom nu :). Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske plugga lite för har sjukt mycket läxor som ska bli klara.



Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: LIENE

Jobbigt med mycket läxor men hoppas det går bra med de:)

2011-02-16 @ 18:16:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0