Jeans

Hej finsar hur mår ni?
Själv har jag ju varit hemma idag men ska väl ta mig till skolan i morgon, fast har ingen större lust för mår inte bra i psyket så vill helst bara vara hemma. Men jag vet att jag måste gå.
Det är många saker som stör mig just nu och har svårt för att hitta lösningen till allt.
Saknar min kille och min bästis så det är jobbigt. Men åker till Öland på lördag och det ska bli riktigt skönt. Lovar att ta bilder.
Lägger upp dagens klädsel nu:


Jeanströja från H&M
Jeansleggings från lindex tror jag
hade inga smycken och sånt idag
Eller jo min silver ring men den sitter alltid på fingret ^^


Kommentarer
Postat av: LIENE

Jag mår inte heller helt perfekt psykiskt, men men. Har skolångest inför nästa vecka. Jag måste försöka njuta av de sista dagarna från lovet ändå:)

Hoppas det snart blir bättre med dig. Kram

2011-02-24 @ 20:43:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0