2 dar

Hej på er, har sätt att jag tappat en del läsare nu så himla synd tycker jag. Men tydligen har jag svårt för att göra min blogg intressant.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det får bli en ny start efter Lanzarote. Snart åker vi, har packat det mesta tar resten i morgon så att jag vet att allt är med. Just nu gör jag inte så mycket måste egentligen plugga(!) fick med mig hem 4 olika läxor som jag MÅSTE göra under min ledighet. Det suger, fick 4 extra dar ledigt och då måste jag få hem massor med läxor. Nåja bara att sätta igång...Juste städade min garderob idag, shit vad mycket kläder jag slängde och så har jag ju packat ner tunna kläder i resväskan hoppas att det är varmt där nu.


Kommentarer
Postat av: Moa

vad har du gjort under lovet då ? :)

2011-01-07 @ 15:49:39
URL: http://secretbased.blogg.se/
Postat av: Moa

hejsan ! nu har jag bestämmt mig för gått.

Jag lägger ner min blogg. har sparat din blogg ändå som favoriter så jag kan fortsätta att komentera ändå :)

lycka till med bloggandet

Hörs så länge !

/föredetta secretbased.blogg.se

2011-01-07 @ 16:32:34
Postat av: Manal - Mitt liv som tonåring

Heeej !

Allt bra ? :D

2011-01-13 @ 18:47:44
URL: http://baratawfik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0