jag kommer vinna men de tar tid.

Hej, har nyss kommit hem från tandläkaren. Usch jag hatar att gå dit, men iallafall skulle laga en tand som redan var lagad men tydligen hade nåt hänt med den. Men när dom tittar på mina tänder ser dom ett annat hål! Jag som borstar mina tänder så noga...men tydligen inte bra nog. Så dom lagade den istället och gissa vad? Jo jag fick panik, hatar bedövningen. Men det gick bra tillslut. Ska laga den andra tanden i mars.
Men nog om tänder, vet att mitt inlägg igår inte intresserade nån precis. Men mina känslor var tvugna att komma ut. Just nu gör jag inte så mycket, ska hjälpa till med maten om en stund och sedan plugga lite :). Ska försöka skriva ikväll också.


Saknar de håret...vill ha mörkbrunt, men får inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0