Måndag, en dag full av händelser

Hej på er, hur mår ni? Själv är det sådär (återkommer till det snart) hänt en sak.
Men shit vad fredagen och helgen gick fort, men så är det väl när man har det roligt. På fredagen efter skolan åkte jag till min kille, ville titta på hans kattungar som nu har vuxit en hel del. Riktiga tuffingar de där! Är
inte van vid katter tihihi. Den ena fick tag i mitt halsband och rev mig på halsen vilken rackare! Men söta var dom. S
åklart ägnade jag mycket tid åt min pojkvän också, vi myste och tog det lungt bara fick också en v
äldigt god tonfisk sallad.
Efter vi var hos honom åkte vi hem till mig (samma dag) och han sov över. Vi tog en sväng till skhlm hittade en galet snygg väska som snart kommer upp här på bloggen. Igår (söndag) åkte han hem runt halv 12 blev depp men brorsan bad mig hänga på till heron så då gjorde jag det. Hittade alla sällskapsfilmer i en box fast den kostade 200 spen lite dyrt..Men nåja nu har jag iallafall alla :D.
Och idag då, lång dag först skolan sen tjejgruppen kom hem runt halv 6..och då var våran hund Kajsa sjuk vet inte vad som hänt. Men hon skakade hela tiden så dom åkte in med henne till vetrinären så vi får se när hon kommer hem igen. Lite ledsen över det, jobbigt att se henne sådär blir sjuk rädd...Men ska försöka plugga nu, men känner ingen lust. Vet inte hur jag ska göra.


 
Jag 

Jag o mamma, vid baren ( dom hade en bar i själva poolen)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh, sitta i en pool skulle nte vara helt fel :D

2011-01-25 @ 05:09:58
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0