vad ska jag välja?

Hej på er.
Idag var jag på telge djur och natur gymnasium. Tycker fortfarande att det är sådär, eftersom det tar tid att åka dit. Men det är skönt att skolan inte är så stor och inte så många elever. Men jag är inte helt 100 än.
Ska titta på sågbäcksgymnasiumet i morgon och känna på hur det känns. Ska kanske titta på några andra också.
Men efter jag var på gymnasiumet, träffade jag min bästa kompis vi köpte lite gptt att fika och åkte hem till mig. Vi snackade hur mycket som helst, som vanligt hihi. Men det var sjukt kul att se henne igen :L:


Forever


Kommentarer
Postat av: Alexandra

välj efter magkänslan :)

2011-01-29 @ 00:17:29
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0