Väskan och plånboken

Jag har ju skrivit om min nya väska som handlades in i lördags, på glitter så tänkte ta och visa den nu. Plus min plånbok som jag köpte för ett tag sedan :).


Utsidan på min väska :). Tycker den är sjukt snygg!

Insidan, finns ett fack och sedan två mobilfack. På baksidan finns det också ett fak.

Min plånbok, utsidan tycker det var en läcker färg :)

Och insidan, finns två fack där man kan ha mynt. Ett för sedlar.
Och sen fyra fack för kort. Finns några extra fack där man kan ha bilder och sånt.

Så nu har ni bilder, handväskan gav jag 39 kr fast den kostar 139 men hade presentkort på 100 kr.
Plånboken kostade nog 100 kr, minns inte vad affären heter men den finns i tumba centrum.


Kommentarer
Postat av: annsoh

Var gärna med och svara på Dagens Fråga! Kram <3

2011-01-26 @ 19:54:55
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0