Ska jag börja blogga på min hundblogg istället?

Saknar dig så sjukt mycket! Jag hoppas verkligen du blir bra snart och att ni får veta vad det är. Jag tycker så himla synd om dig men det ända jag kan göra är att skriva krya på dig och att jag saknar dig! Hoppas det hjälper liite iaf..=) Kramar!<3<3

2011-03-16 @ 19:52:56
URL: http://karinlehtonen.blogg.se/


Svar: Tack finaste kusin!
Saknar dig också otroligt mycket, kul att du tänker på mig när jag mår dåligt. Jag hoppas verkligen att vi får svar på proven snart för vill gärna veta felet.  Klart det hjälper att du skriver att jag ska krya på mig det gör mig så happy :D.


Fick världens finaste kommenetar av min kusin igår, men såg den inte förns nu. Ni kanske funderar varför jag sitter och skriver nu på morgonen,  jag börjar inte fören klockan nio så har sovmorgon, men de visste jag inte fören idag. Så jag klev upp halv 7 ändå, lite segt men de får gå.  Vi ska till Lida med klassen, vi ska åka pulka och sånt. Får se om jag orkar göra nåt av de är trött och har inte så mycket energi. Men de är rätt kul att åka pulka hihi.


Så gulliga hundfiltar, tycker den bruna är jätte söt!


Kommentarer
Postat av: karin

Vad bra att det hjälper lite i alla fall.;) kram:D<3

2011-03-17 @ 08:25:40
URL: http://karinlehtonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0