Tre veckor kvar

Uppdateringen är låg jag vet, men orkar inte skriva. Har gått ner tre kg fast att jag inte ens behövde det. Har inte fått behålla maten i en vecka nu, var hos en läkare idag blev undersök och fick ta blodprov plus två andra prov så vi får se vad det är.
Vill att testerna ska visa nåt så att jag kan få bort detta, men bara de inte är nåt farligt. Mår ibland rätt okej men sen kan de vända.
Men man kan inte göra annat en att hoppas på det bästa. Fick veta idag att valparna får komma hem om ca tre veckor så kul! Längtar ihjäl mig och lovar att det kommer bli många bilder då. Nu ska jag göra te, om jag orkar lyfta på rumpan och gå iväg. Hare bra.


Finaste bebis som nu är mamma <3


Kommentarer
Postat av: karin

Saknar dig så sjukt mycket! Jag hoppas verkligen du blir bra snart och att ni får veta vad det är. Jag tycker så himla synd om dig men det ända jag kan göra är att skriva krya på dig och att jag saknar dig! Hoppas det hjälper liite iaf..=) Kramar!<3<3

2011-03-16 @ 19:52:56
URL: http://karinlehtonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0