inte bra

Ursäkta för den dåliga uppdatering idag, somnade tyvärr inte förns klockan 04.30 i morse så jag är lite trött. Försöker hålla igång så gått jag kan, varit med familjen på heron och sedan handlat lite mat.
Idag blir det ungsbakadpotatis mmm hoppas det blir gott. I morgon ska jag äntligen praoa på hundtrim, ska få ta med mig min hund Wilma också. Så kommer inte känna mig helt ensam :). Men det ska bli kul, nej nu måste jag hjälpa mamma och leta efter en julklapp som bara gått upp i rök!

Na.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det stavas inte ungsbakadpotatis det stavas ugnsbakad potatis :S

2010-12-05 @ 18:27:33
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Klart jag tittar inom :)



Vad gillar du mig något udda julkrubba med en halv jesus och adopterade lamm? ♥

2010-12-05 @ 18:48:55
URL: http://HTTP://CAROFLINA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0