Jag vann

Hejsan, kom för en stund hem från skolan.
Vilken dag det varit, rörig som tusan. Men fick klart min no uppgift så jag är nöjd. Hoppas bara
 att jag kan få godkänt i fysik. Gjorde också klart matten, så nu är det inte alls mycket kvar av skolan.
 Vann nutidskrysset som går ut på att man ska gissa rätt på nyhetes frågor som varit under veckan. Och jag hade flest rätt av det veckor vi har hållt på med det. Vann faktist föra året också haha.
 Ska önska mig E.M.Ds nya skiva :).
Var också jul show i skolan, bästa ju! Haha niorna var så roliga xD, speciellt Alex, rodde och muzze :P..
Nej, måste gå nu. Ska hjälpa mamma.


Suddig bild, men försökte fota wilma. Men hon ville inte alls.


Kommentarer
Postat av: Laila

sötaste wilma =)

2010-12-15 @ 16:32:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0