Lever

Ni får verkligen ursäkta för den dåliga uppdatering denna vecka, men har varit riktigt sjuk.
Började med halsont och slutade med magsjuka, usch trodde inte att jag skulle bli så dålig som jag blev. Orkade knappt stå på egna ben dom första dagarna. Orkade bara gå till toan och sen tillbaka till sägen, sen var jag helt slut! Men nu börjar jag klara mig själv, försöker äta och dricka mycket. Förlorade mycket när jag var magsjuk. Men nej nog om detta, har bara varit hemma och sovit hela denna vecka. Vet inte hur mycket jag missat, men får ta igen det när skolan börjar igen. På måndag - onsdag har jag mina prao agar. ÄNTLIGEN, fast känner mig väldigt nervös...men hoppas att det går över sen. Usch vad det snöar ute! Hur mycket så helst ju, tänkte gå ut med hundarna men tror inte dom vill det, plus min energi är inte så hög...nej ska fortsätta vila nu. Vi hörs sen!



Såhär är min klädsel just nu, mycket grått hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0