Måndag

Glad Lucia!
Hej, vet att det blivit snålt med inlägg dom senaste dagarna, men har varit med killen och igår gick strömmen i två timmar. Så försökte underhålla mig med andra saker. Helgen har varit mysig men dock var mitt humör lite väl dåligt. Vet inte varför, men tycker synd om min kille som fick ta all skit. Tur att jag sa förlåt och det.
Vi var också och julhandlade lite små saker, fick också med mig hem en kjol som jag ska visa snart. Skolan idag var okej, rätt lungt i klassen och mitt matteprov var godkänt tack för det!
Har höjt mina betyg mycket detta år, men måste kämpa på efter jullovet sen. Nej nu är jag hungrig mat vill jag ha!

 


Min kjol, ska ha den på julafton ^^. Visar bättre bilden sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0