Behöver skriva av mig.

Länge sen jag skrev av mig nu. Så jag behöver det nu. Ni får ursäkta.




Jag vet inte vart jag ska börja, men mitt liv går just nu upp och ner. Och det har det gjort ett bra tag. Jag är livrädd för att nåt ska hända, det är de ända jag går och tänker på dag in och dag ut. Och det är inte normalt.
Men jag har inte sagt att jag mår bra heller. Jag kan börja gråta hur lätt som helst, säg bara en elak kommentar face to face och jag kan börja böla. Jag gråter mig oftast till sömns för jag är rädd för allt, rädd för att förlora det som är viktigast i mitt liv, visst många är nog rädda för att nån som man älskar ska försvinna eller nåt. Men det är jobbigt att alltid tänka så.
Jag hatar att vara ensam för då tänker jag oftast på massa saker. Så jag är glad för att mina föräldrar finns där för mig och min pojkvän o vänner. Utan er skulle det bli ännu jobbigare. Men det hjälper inte alltid, tankarna kommer tillbaka och jag kämpar på. Men det är så jobbigt ibland.


Kommentarer
Postat av: liindblaads

ja lite lika e vi, men bara på denna bilden dock :P

allt bra annars

2010-10-29 @ 21:21:25
URL: http://liindblaads.se
Postat av: guevacci

Hejsan, hittar du på ikväll då? :)

2010-10-29 @ 21:48:54
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: guevacci

Kolla om du blev en av vinnarna på "dagens blogg" annars ny chans idag! Lycka till :)

2010-10-30 @ 17:06:42
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0