Dagens klädsel

Hej på er, tänkte att jag skulle vara lite snäll och lägga upp dagens klädsel idag. Vet inte om ni vill se det? Men det är iallafall mina nya kläder som jag hade idag =). Så ni är kanske lite nyfikna iallafall? ^^.
Har pluggat matte och geografi också, så det känns BRA. Har varit väldigt lat när det gäller läxor så det är inte bra. Måste skärpa mig nu, om jag vill komma in på nåt gymnasium sen. Har redan missa ett år (går om 9an) Så är inte 95a om ni undrar det. Är 94a, men går om 9a för vissa saker. Nej nu lägger jag upp dagens klädsel så får ni se hur den ser ut!
Vi hörs sen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja allt är bra:) sj?=

2010-10-27 @ 16:59:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Williammarklund

nee jag lagar aldrig ;)

jaa kan om ja vill men orkar jag nee ? :D

2010-10-27 @ 19:45:28
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0