Gyn

Hej på er.
Vad gör ni just nu? Själv ska jag väl plugga snart i think. Blir ju matte då, och sen lite geografi. Har prov i båda ämnena denna vecka. Känns sådär faktist, men det går nog bra.
Idag fick jag stiga upp en halv timme tidigare en vanligt, för skulle till gynekologen och det var som sagt min första gång. Kändes väl sådär, men fick gå till en jätte trevlig läkare så det kändes bra. Hade inga sjukdomar heller så det var nice. Nu ska jag plugga, så vi hörs sen!


Haha värsta sura minen jag hade på denna bild, tagen idag faktist.
Ser lite sur ut eftersom min mobil ville först inte ta nån bild, men sen när jag blir sur så tar den hehe.


Kommentarer
Postat av: N i c k l a s

men nääg, cola e godare haha

2010-10-26 @ 15:57:12
URL: http://fejkadblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0