Händer mycket

Hejsan.
Har tyvärr inte fått igång internet på min bärbara dator men kanske får jag det snart. Annars får jag kämpa på med brorsan dator. Men den duger också.
Har gjort rätt mycket idag, fick åkta 4-hjuling med brorsan för att hämta en ko som hade rymt hehe. Och den knäppisen hoppade över elstängslet :O. Ja galen var den iallafall. Tyvärr kan jag inte komma med någa bilder, kommer upp några om vi får igång min dator, annars blir det bilder när jag kommer hem. Ska snart få tag på min kille, han är dålig på att svara på sms eller ringa mig! Han borde veta bättre efter ett helt år. Men tydligen inte hihi. Nej nu ska jag inte vara mer taskig, vi hörs i morgon hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: JoelSv

Sv. Jag ska packa och sedan sova :) Vad händer nu då? November och allt ;D

2010-11-01 @ 01:31:19
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0