I gonna miss u

Hej på er!
Haft en bra söndag? Det har iallafall jag haft, var hos min kille i södertälje så det var mysigt det. Kommer sakna honom så himla mycket nu, för vi kommer inte ses på två hela veckor, usch det är sjukt...Bara för han kan inte nästa helg och jag kan inte nästa igen :(. Men tur att vi iallafall kan snacka i telefon, men det är ju inte riktigt samma grej.
Tänkte att jag skulle försöka skriva ett inlägg på lunchrasten i morgon, så att det blir lite mer uppdatering för er. Nu tänkte jag fortsätta glo på ensam mamma söker, ett spännande program faktist. Men vi hörs i morgon istället, hoppa man kan sova bara :O. Jobbigt att inte kunna somna...Men godnatt på er!


ÖLAND


Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

med mej är det bra, med dej me? :)

2010-10-25 @ 08:30:31
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

fin bild :)

2010-10-25 @ 08:30:37
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0