Öland

Ni får ursäkta för att jag gör om min blogg hela tiden, men är inte bra på att göra designer själv så därför byter jag mycket och kollar om jag gillar nån annan. Om NI skulle vara sugna på att göra en design till mig så får ni gärna säga till, helst gratis hehe.

Hej på er! Haft en bra dag än så länge? Det har jag iallafall haft, eller ja tills jag fick veta hur mycket läxor som ska göra över höstlovet. Blev inte precis glad, men det löser sig väl. Ska bli skönt att åka till Öland och om man har tur kanske jag får köra lite 4-hjuling det som är super kul!!
Men får väl snacka med mina syskon om det sen. Blir ändå nice att slippa stan och istället komma ut på landet, bara de gör mycket för mig. Plus har saknat mina syskon och syrrans barn. Och mormor!
Plus att det är bara jag och mamma som åker dit, men kommer sakna pappa och brorsan :(. Mina hundar åkte idag till gnesta, för dom kan inte följa med åh vad jag saknar dem. Men nu ska jag fixa med lite saker, vi hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0