Tisdag - dags att skärpa sig.

Vad sägs om min underbara uppdatering? Som inte är så värst underbar, eftersom att jag inte lägger så mycket tid till att blogga just nu. Men jag försöker så gått det går. Igår fyllde jag 16 år så då hade jag ingen tid.
Men egentligen borde jag väl inte skylla på det heller, ska försöka skärpa mig mer nu. Måste bara komma in i en ruttin så att det blir vanligt att verkligen slänga in minst ett inlägg varje dag.
Min skoldag: Var rätt okej idag, gick runt med ett svullet vänsteröga för har fått en vagel. Det svider och bränner vissa stunder. Men hoppas på att det snart går över. Men gissa om att jag fick många frågor om mitt stackars öga.
Men nej nu måste jag ta i tur med min matteläxa. Måste gå egenom vad jag behöver fråga lärarna om och vad jag klarar själv.
Puss så länge, ska försöka klämma in ett inlägg innan det blir sängdags också.



Togs igår.
Ser inte glad ut hmm..


Kommentarer
Postat av: viktorfrisk

tack så jätte mycket!

2010-10-05 @ 19:26:56
URL: http://www.knockouts.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0