Tjuv på gång (spex)

Hejsan på er!
Sjuk dålig uppdatering jag vet, men hade ju inte sovit så bra natten till igår så jag gick och la mig rätt tidigt. För var verkligen helt slut. Vi spenderade också några timmar inne i stan igår, vi var på östasiatiska museet och tittade på terrakotta armén som är cirka 2200 år gamla! Väldigt häfitigt. Juste! Vi tog färjan till skeppshomlen där det ligger då, men det var mysigt att åka båt :).
Men det var allt igår. Sov iallafall bättre denna natt, och skoldagen har varit okej. Kunde ÄNTLIGEN börja med mitt grupparbete i NO. Har varit borta ett tag så låg lite efter, men tog igen det nu :). Men ska faktist plugga lite matte och NO. Så vi hörs ikväll!

JUSTE ni måste vara veta en sak: Jag ska vara tjuv på spexfoto i morgon haha. Blir säkert bra, hoppas jag iallafall hihi.


Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: ah ja har haft en bra dag, sj? :)

2010-10-19 @ 17:53:04
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0