En dag i västerås

Shit det var ett tag sen jag skrev här nu :O.
Inte bra alltså, men har haft så mycket annat för mig. Men lovar att jag ska bättra mig nu. Igår tillbringade jag och mamma hela dagen i Västerås hos mina underbara kusiner. Hade jätte roligt, men fick gå upp kvar över 5 så var rätt sliten när jag kom hem. Men de var värt det, idag tar jag det bara lungt för är trött och mår inte 100% bra. Så känner att jag behöver få mer energi till skolan i morgon. Vi ska tydligen ha skoljogg också, men får se om jag kan vara med på den.
Nu ska jag försöka få tag på min kusin, så att jag kan få lite bilder från igår. Vi hörs snart igen :) <3


Ända bilden jag fick tag på just nu, hehe.
Vi har faktist rätt lika hårfärger :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0