valet

Hej vad har ni gjort idag?
Själv skulle jag ha varit med min pojkvän Rasmus men jag har inte mått speciellt bra idag. Så vi ska ses om ca två veckor. Det är en lång tid men båda är upptagna nästa helg så då går det tyvärr inte. Saknar honom så himla mycket!
Men tillbaka till idag, istället för att vara med min pojkvän blev det en dag med mina päron. Såg filmen upp med pappa. Tyckte att den var väldigt rolig och tror nog att pappa tyckte det också. Sen fastnade jag och mamma på en annan film som jag ej minns namnet på, men den var bra me. De är det ända som jag gjort idag, klättrade nästan på väggarna här hemma bara föratt jag börjar bli galen. Vill ha nåt roligt att göra, men mår man inte bra så funkar det inte. Men nu ska jag kolla på valet, gör ni det också?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0