Börja tränna?

Satt just och tänkte på att i morgon är det fredag, så skönt det ska bli! Har haft så långa dagar, inte kommit hem förns 5 eller halv 8 på kvällen för har haft så mycket att göra efter skoltid. Men det har varit roliga saker så känner mig inte dålig för det.
Träffade en urgullig tjej i huddinge idag som berättade en del om sågbäcksgymnasiumet och allt hon sa var så positivt så jag bara villa börja där på en gång. Men det kändes verkligen bra så nu måste jag bara kämpa med betygen.
Tänkte berätta lite om vad som händer resten av veckan och helgen som är påväg.


Imorgon: Skola och sedan snacka med syv om gymnasium, sen åka till hallunda för att köpa present till killen. Och fixa en sak till alla hjärtans dag som är på måndag. Har redan en liten plan.

Lördag: Älskling fyller år! Ska baka kladdkaka, fast pappa vill ha tårta? Kanske göra båda delarna får se.

Söndag: Mysa med äskling, kanske simma? För min kille åker hem tidigt för han ska på träning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0