Dags att göra val

Så trött jag är! Skulle nog kunna gå och lägga mig nu men det är ju ingen bra idé, plus har läxor att göra. Kan man bara inte få slippa dom en skoldag? Fast visst betygen spelar stor roll i mitt liv just nu. Ska snart börja välja gymnasium också. Funderar på: Djurgymnasium, målare eller fordon så vi får se vad det blir.
Måste kämpa med betygen också, men det ska nog gå bra. Idag var det proffs på skolan som berättade om sina arbeten, fick bara ett av dem 4 valen som jag ville ha och det var kok. Men gud vad stressigt jobb det är, skulle inte klara den pressen. Men annars vare faktist lite kul också.
I morgon ska jag besöka ett av dom gymnasium som jag kanske ska välja och det är telge djur och natur. Har varit där en gång förut men då klickade de inte helt men kanske de gör det denna gång. Får se.



Kommentarer
Postat av: Simone H

Ser uunderbart ut :)

2011-02-01 @ 12:02:18
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0