Ni kommer få bilder två och två :P

Oj vilken dag det varit idag, andra dagen med nytt schema.

Berätta hur dagen såg ut:

8.10 - nyheter
8.40 - Hk
10.20 - No
11.20 - Bild
12.20 - Lunch
12.50 - Engelska men idag
 hade jag matte
13.40 - Syv

Skulle egentligen haft engelska från 12.50 till 14.00 och sedan slutat då.
Men fick matte och sedan
gick jag till syv. Vilken dag det varit! Är helt slut, inte haft en ända rast på hela
dagen. Hade en liten
efter lunch men inte mycket... Men skönt att vara hemma, fast nu pluggar jag geografi och m
atte. Tänkte lägga upp några bilder från resan, hoppas ni kommer gilla dom.


1. Jag                                                                          2. Poolen


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Saknar inte solen ett dugg nu - nejdå inte alls....ge mig sommar NU!

2011-01-18 @ 18:48:04
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Joel Lindblad

Vad kul att du är med coh tävlar om ett valfritt smycke värde 200 :-

2011-01-19 @ 18:31:44
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0