torsdag

Hejsan på er!
Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag, själv har min varit helt ok förutom att ***** alltid stör mig. Men orkar bara inte bry mig längre. Vi körde NP ( Nationella proven) i svenska idag gick väl rätt ok ,sa inte så mycket men känner ju inte alla 100% så de är inte lätt. Men det känns helt okej att gå i den gruppen.
Halsont har jag fått också, men ska ta en halstablett sen. Nu bjuder jag på två bilder plus en bild när jag är helt naturlig inget smink!



 
Flyplan vid hotellet man kunde sen dom flyga där varje dag,                        och sen har vi havet :D


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack för ditt svar på Dagens fråga - kommer upp ny fråga lite senare om jag hinner få den klar =)

2011-01-20 @ 19:37:04
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: WilliamMarklund

tackar så mycket :D

2011-01-20 @ 20:39:03
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0